پزشکیان: قدردان همه پرستاران، پزشکان و کادر درمان هستم
رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستانها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت پای کار مردم بودهاند. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستانها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت پای کار مردم بودهاند. از فداکاری همه شما تشکر میکنم. شما ستارههای درخشان ایران در این جنگ ظالمانه بودهاید. قدردان همه شما هستم./مهر